קביעת פגישת ייעוץ מקוונת עם עורך דין ארז קרט

עו”ד קרט מלווה את לקוחותיו בעת התמודדותם עם הליכים מורכבים מבחינה משפטית וקשים מבחינה רגשית, בסכסוכים, בהליכים משפטיים ובמשאים ומתנים. לעו”ד קרט ניסיון רב בניהול הליכי ליטיגציה מורכבים הן בבית-המשפט לענייני משפחה והן בבית-הדין הרבני, לצד הופעתו המרשימה והבטוחה בפני מגוון הרכבי שופטים, סייעו לרבים מלקוחותיו לצאת מהמערכה המשפטית כשידם על העליונה.

עו”ד ונוטריון ארז קרט מתמחה באופן ייחודי ובהיקף פעילות נרחב בנושאי ירושה, צוואות, עיזבון, הגנה על צוואה והתנגדות לצוואות ושימש כסגן יו”ר ועדת צוואות, ירושה ועזבונות של לשכת עורכי הדין (2012 – 2023). עו”ד ארז קרט הוא מייסד צוואה חסינה.

כעת יש באפשרותכם לקבוע פגישת ייעוץ אישית מקוונת עם עו"ד ארז קרט.

השקעה שלכם בעלות פגישת ייעוץ מקוונת הינה בסך של 1,000 ₪ בלבד.

פגישת ייעוץ מקוונת עם עורך דין ארז קרט מתבצעת  באופן אישי, אחד על אחד, ונמשכת כשעה וחצי.

הפגישה המקוונת מתבצעת באמצעות אחת אופציות הבאות ועל פי בחירתכם ונוחיותכם:

  1. ZOOM
  2. Google Meet
  3. טלפון

מועד פגישת הייעוץ נקבע על ידכם בזמן ובשעה המתאימה לכם באמצעות יומן ממוחשב.

יתרונות פגישת ייעוץ מקוונת עם עורך דין ארז קרט הינם רבים:

נוחות – שיחת ייעוץ מקוונת יכולה להתבצע מכל מקום בעולם.
יעוץ אישי מקוון מתאים במיוחד לאנשים עסוקים מאוד שאין להם פנאי לנסיעה ורוצים לשלב את פגישת הייעוץ שלהם בתוך הלו”ז העמוס שלהם ובנוחות של המשרד האישי שלהם.

פתיחות – יותר קל לנו להיות חשופים וגלויים לחלוטין כאשר אנחנו “מוסתרים” מעט. היתרון של הטלפון, כמו גם של האינטרנט ושל הכתיבה, הוא שהם מאפשרים לנו להסיר את המסכות שלנו ביתר קלות.

זמינות גדולה יותר – ניתן לקיים פגישת ייעוץ גם ביום וגם בלילה, לפעמים אפילו “מעכשיו לעכשיו” – ואין צורך לחכות לפנות ביומן את השעה שתתאים לשני הצדדים כדי להיפגש.

פתרון מיידי – לפעמים יש צורך בעצה או תשובה מיידית. במקרה הזה שיחת ייעוץ היא אפשרות מושלמת; היא מאפשרת לכם להרים טלפון ליועץ ולקבל פתרון מיידי, כאן ועכשיו – עזרה ראשונה שתשחרר אתכם, תשפוך לכם אור על הדברים ותאפשר לכם להמשיך בחיי היום יום שלכם, כאשר אתם כבר מצוידים בתחילתו של פתרון, של מענה או של תשובה לעניין המציק שאינו מרפה מכם.

זול יותר – היתרון ה”טכני” הוא שייעוץ בטלפון, בפועל זול יותר בעיקר מפני שהוא הרבה יותר נגיש ומבטל כל צורך בנסיעה והזמן שהיא לוקחת + אנחנו נותנים הנחה בשווי מע”מ (17%).

קביעת פגישת ייעוץ מקוונת עם עורך דין ארז קרט מאפשרת לכם להנות מכל היתרונות של משרד בוטיק ממוקד בתחום דיני משפחה והירושה.

עו”ד קרט הקים משרד בוטיק ממוקד בתחום דיני משפחה והירושה, מתוך ראיה אסטרטגית המאפשרת התמקצעות בתחום נישתי אחד ובכך לתת שירות משפטי מן המעלה הראשונה.
כיום משרדו הינו אחד המשרדים הבולטים והמובילים בתחום דיני המשפחה והירושה, המשלב ניסיון רב בתחום המעמד האישי, לרבות בתיקים רחבי היקף בעלי אוריינטציה עסקית ומסחרית, יחד עם חשיבה יצירתי מחוץ לקופסא, המהווה סימן היכר של עו”ד קרט. בין היתר פיתח עו”ד קרט את מחשבון הירושה שמאפשר חישוב חלקו של כל יורש במקרה שאין צוואה וכן מערכת צוואה חסינה.

קביעת פגישת ייעוץ מקוונת עם עורך דין ארז קרט תעמיד לרשותכם את יכולתיו של עו”ד קרט מאפשרים למשרד התמודדות עם תיקים מורכבים ופתרון בעיות קשות שחשיבה רגילה או דרך התנהלות משפטית רגילה של עורכי דין אינה מצליחה להתמודד איתן.

המשרד הינו בעל ניסיון רב בתחום המעמד האישי, לרבות בתיקים רחבי היקף בעלי אוריינטציה עסקית מסחרית, וייצוג של לקוחות בעלי נכסים ברחבי העולם.
מומלץ לקבוע עוד היום קביעת פגישת ייעוץ מקוונת עם עורך דין ארז קרט

קביעת פגישת ייעוץ מקוונת עם עורך דין ארז קרט

יתרונות פגישת ייעוץ מקוונת עם עורך דין ארז קרט

בעידן הדיגיטלי, פגישת ייעוץ מקוונת עם עורך דין ארז קרט הפכו לאפשרות נפוצה ומועילה. להלן מספר יתרונות משמעותיים של שיטה זו:

  1. נגישות מוגברת:
    • אפשרות לקבל ייעוץ משפטי ללא תלות במיקום גיאוגרפי.
    • נוחות לאנשים עם מוגבלויות או קשיי ניידות.
  2. חיסכון בזמן:
    • ביטול זמני נסיעה וחיפוש חניה.
    • קל יותר לתזמן פגישות קצרות ותכופות.
  3. יעילות מוגברת:
    • אפשרות לשתף מסמכים ומידע בקלות ובמהירות.
    • שימוש בכלים דיגיטליים לניתוח ועריכת מסמכים בזמן אמת.
  4. חיסכון בעלויות:
    • הפחתת הוצאות נסיעה ואובדן שעות עבודה.
    • אפשרות להתייעצויות קצרות וממוקדות ללא צורך בפגישה ארוכה.
  5. גמישות בתזמון:
    • קל יותר לקבוע פגישות מחוץ לשעות העבודה הרגילות.
    • אפשרות לפגישות קצרות ותכופות יותר.
  6. פרטיות ונוחות:
    • אפשרות להתייעץ מהנוחות של הבית או המשרד.
    • הפחתת חששות מפגישה פנים אל פנים בנושאים רגישים.
  7. תיעוד משופר:
    • אפשרות להקליט את הפגישה בקלות (בהסכמת כל הצדדים).
    • שמירה אוטומטית של תכתובות וחומרים שהועברו במהלך הפגישה.
  8. סביבה ידידותית לסביבה:
    • הפחתת פליטות פחמן על ידי צמצום נסיעות.
    • צמצום השימוש בנייר ומשאבים פיזיים אחרים.
  9. הרחבת אפשרויות הבחירה:
    • גישה למומחים משפטיים מרחבי הארץ או אף מחו"ל.
    • אפשרות להשוות בין מספר עורכי דין בקלות רבה יותר.
  10. התאמה לסגנון החיים המודרני:
    • מענה לציפיות של לקוחות הרגילים לשירותים דיגיטליים.
    • שילוב קל יותר עם כלים טכנולוגיים אחרים בשימוש הלקוח.
דילוג לתוכן